2010/10/20

Txakur baten egunerokoa: Ez dadila mutil hori etorri

Nire arreba txikiak nerabezaroa deritzon garaia zaila horretan omen dago. Hori da gutxienez amak sarri esaten duena. Dena delakoa ez dut nerabezaro hori gustoko jada ez baitu nirekin jolasteko astirik, beti dabil lagunekin paseatzera irteten eta neu ez nau inoiz eramaten eta gainera gutxitan laztantzen nau, orain beste mutil hori laztantzea nahiago du. Ez dut mutil hori gustoko. Aita eta ni behintzat horretan ados gaude. Amaren esanetan biok jartzen dugu txakur-aurpegia ikusten dugunean. Nola ez dut jarriko txakur-aurpegia txakurra banaiz? 

Kasua da gorroto dudala mutil hori. Beti dabil nire arrebatxo maitearekin eta bere laztanak lapurtzen dizkit. Gainera aita eta niri ez gustatu arren etxean sartzen da eta zaunka egiten badiot arrebak errieta egiten dit! Askotan aita etxean dagoenean atean geratzen dira musukatzen arreba sartu aurretik eta nik ezin dut etxea babestu bitartean. 

Zergatik? Zergatik nahiago du arrebak mutil hori? Nire ilea askoz suabeagoa da. Jada ez al naiz peluxe bat bezalakoa berarentzat? Nik ere maitasun pixka bat nahi dut baina arrebak mutil horrentzat begiak besterik ez ditu. Amaren hitzetan aita eta biok jeloskor gaude.


2 comentarios:

  1. Bai, hori ere niri gertatzen zait ama beste batekin hitz egiten duenean. Ez dit niri kasurik egiten!

    Bruni

    ResponderEliminar