2010/10/05

Hamster berriak familian

Asteartea, 2010ko urriak 5
Kaixo, nire izena Vito da. Eta nire izena Lucky. Gu biok gara Soniaren etxean bizi garen hamster roborowskiak eta hemendik aurrera egunkari bat idatziko dugu bion artean. Beno, ni saiatuko naiz Lucky-ren pentsamenduak azaltzen ze berak ez daki idazten nire semetxoa baita (dio Vitok).
Orain dela hilabete bat gaudela Soniaren etxean. Kaiola handi batean bizi gara, ez dendakoa bezalakoa. Dendan kaiola berean 3 hamster geunden eta batzutan 4-5 ere! Orain gu biok bakarrik gaude bi pisuko kaiola honetan. Goiko pisuan iglu-denda dugu, hemen lo egiten dugu noizean behin, beste egunetan garbileku bezala erabiltzen dugu. Beheko solairura jaisteko aldapa dugu eta solairu honetan gurpila daukagu ariketa fisikoa egiteko. Kontuan hartu behar duzue ariketa fisikoa oso garrantzitsua dela gero neskatan egiteko (ez dizuet kontatu baina Lucky eta biok mutilak gara).
Gure bizilekua azaldu eta gero, esan behar dizuet gaur oso egun estresagarria izan dudala (Vito) eta horregatik barka nazazue baina lo egin behar dut pixkat. Behintzat saiatuko naiz nire semeak uzten badit. Zelako parrandak jasan behar ditut Lucky-ren partetik! Beti dago ni zirikatzen! Izan ere, nahiko leuna omen naiz Lucky buruko bezala erabiltzen nauelako eta Sonia egunero saiatzen delako ni laztantzen. Ni, berriz, nahiko iheskorra naiz baina nire azalpena daukat: dutxatu ondoren nire ilea ahalik eta hoberen mantendu nahi dut! (badakizue oso txukuna naizela eta garbitasuna ezinbesteko irizpidea dela neska bat lortzeko). Horregatik ikusiko gaituzue argazki gutxitan, hala ere, noiz edo noiz agertuko gara.

No hay comentarios:

Publicar un comentario