2010/10/17

Lucky-ren abenturak

Igandea, 2010ko urriak 17

Esaera zahar baten arabera, seme-alabek ogi bat dakarte besapean. Tira, ezin dut egoera guztietan esaldi horrekin ados egon. Lucky nerabezaroaren aldaketak sufritzen ari da eta batzuetan jasanezina da! Aurreko egunean, Lucky nire gainera igo zen ni lotan nengoen bitartean eta ia ito ninduen kotoiarekin. Oso barregarria iruditu zitzaion, baina ni asko haserretu nintzen eta zaplastada bat eman nion. Ama Sonia, orduan, gurekin haserretu zen ez zaiolako gustatzen gu haserretuta egotea, eta zarata kirrinkariak egiten hasi zen. Badakizu zenbat gorroto ditugun burrunbak!

Ez nabil beti Lucky-rekin muturtuta, batzuetan bakarrik. Beste zenbaitetan, musuka gabiltza ondo portatu delako edo etxeko lanak goiz egin dituelako. Atzo adibidez, Lucky-k oso ondo eskobatu zituen hormak eta gurpilak. Oso harro nago! Ama Sonia, ordea, ez dirudi oso pozik dagoela. Hormak ekortzen ditugun bakoitzean eskuak jartzen ditu eta ez digu jarraitzen uzten. bestetik, gurpila kanpotik erraztatu genuenean barre-algarak entzun genituen. Zergatik barrezka ari dira?

No hay comentarios:

Publicar un comentario