2010/10/13

Lucky nerabezaroan

Asteazkena, 2010ko urriak 13

Aitak ez dit askatasuna ematen, kokoteraino nauka! Egun hauetan aita jasanezina iruditzen zait, zer gertatzen zaio? Atzo neuretzako logela eskatu nion. Orain arte logela biona da baina asko gustatuko litzaidake nire espazioa izatea hain abailduta ez egoteko. Nire lekua behar dut, nire bakardadea, nire pentsamenduak eta ez elkarrekin 24h egotea.

Aitak, berriz, ez dit ulertzen. Behin eta berriro esaten dit nerabezaroak aldatu nauela baina nik ez dut horrela pentsatzen. Nire nortasuna berdina da eta aitarekin atsegina izaten jarraitzen dut edo saiatzen naiz behintzat. Alabaina, hark ez dit laguntzen ezta pixkat ere. Egunero nire atzetik dabil etxeko lanak egiteko esanez eta horrek izugarri sutzen nau!

Saiatuko naiz, nire aitarekin onezkoak egiten baina espero dut nire logela laster izatea! Ez dut amore emango eta!

Lucky



No hay comentarios:

Publicar un comentario