2010/10/07

Tomate baten istorioa

Osteguna, 2010ko urriak 7

Badakizue zer gertatu zaigun gaur? Gu lotan geunden bitartean, esku erraldoia atetik sartu eta masa handi gorri bat utzi digu goiko solairuan. Biok korrika joan gara objektu arraro hori ikertzera. Detektibeak bagina bezala, nik gai gorria usaindu dut eta Lucky-k dastatu du. Horrela jakin dugu usain gozoa duela eta ez dela pozoingarria. Beraz, biok pixkanaka-pixkanaka mokadu txikiak eman dizkiogu eta azkenean erabaki dugu elikagai bat dela eta ez dagoela batere gaizki. Ama bere begi handiekin eta kuxkuxeroekin gu nola jaten dugun aztertu du eta ondoren tomate hitza aipatu dut. Nik ez dakit zer den tomatea, suposatzen dut objektu handi eta gorri hori tomate duela izena. Bai tomate gozoa, beraz!

Bestetik, esan beharra daukat nire semeaz kokoteraino nagoela! Ez dit uzten lo egiten! Lo egiten nagoela, Lucky nire alboan jartzen da, nire gorputzarekin kontaktuan eta dutxatzen hasten da. Ondorioz, buruarekin egiten dituen mugimenduekin ni iratzartzen nau. Gainera, askotan ni buztitzen nau edo hankarekin ni ukitzen nau. Ez dakit zergatik ez doan goiko pisura dutxatzera! Goiko pisura gaur bainugela eta apaingela aldatu dugu. Orain, logela beheko pisuan dugu kotoizko koltxoiarekin. Horrela, gurpila hurbilago daukagu ariketa altxatu ondoren egiteko. Gelen aldaketa hau egin dut Lucky-k gela oso bat izan dezan dutxatzeko eta apaintzeko, baina dirudienez nahiago du ni nagoen lekuan dutxatzea eta horrela ni zipriztindu!


No hay comentarios:

Publicar un comentario